/Files/images/ped_kolektuv/psuholog.jpegПсихолог: Петренко Наталія Юріївна

проводить консультації за таким графіком:
понеділок 08:00 - 16:00 для батьків;
середа 13:00 - 16:30 та
п'ятниця 15:00 - 16:30 для учнів


Натисни лівою клавішею миші для збільшення телефонів "гарячі лінії"

/Files/images/picture/telefonni_garjachi_liniji.jpg

/Files/images/10 жовтня.jpg

На допомогу може прийти ця платформа: https://www.howareu.com/

Зупинимо булінг разом!

/Files/images/picture/булинг_протидія.jpg

Як запобігти булінгу: поради для свідків

/Files/images/picture/тел_довіри.png

Національна дитяча гаряча лінія

/Files/images/picture/La_strada_2_2.gif


Поради учням від шкільного психолога

/Files/images/picture/домашка.jpg

ЯК ГОТУВАТИ ДОМАШНІ ЗАВДАННЯ?

1. Активно працюй на уроці: уважно слухай, відповідай на запитання.

2. Став запитання, якщо чогось не зрозумів або з чимось не згодний.

3. Точно й детально записуй, що задано з кожного предмета.

4. Навчися користуватися словниками й довідниками. З'ясовуй значення незнайомих слів, знаходь потрібні факти й пояснення, правила, формули в довідниках.

5. Якщо в тебе є комп'ютер, навчися з його допомогою знаходити потрібну інформацію, робити розрахунки за допомогою електронних таблиць тощо.

6. Якщо матеріал, який подавали на уроці, є для тебе складним, повтори матеріал цього ж дня, навіть якщо наступний урок буде лише через кілька днів.

7. Починаючи виконувати завдання, думай не тільки про те, що треба зробити (тобто про зміст завдання), а й про те, як (за допомогою яких прийомів, засобів) це можна зробити.

8. У разі потреби звертайся по допомогу до дорослого або до однокласників.

9. Починаючи виконувати уроки, відкрий щоденник, подивися, чи всі завдання ти записав.

10. Продумай послідовність виконання завдань з окремих предметів і спробуй визначи¬ти, скільки часу тобі знадобиться для виконання кожного завдання.

11. Прибери зі столу все зайве - те, що може відвертати твою увагу. Приготуй те, що потрібно для виконання першого завдання (підручник, зошити, карти, олівці, словники, довідники тощо). Після того як підготуєшся до першого уроку, прибери все й приготуй те, що потрібно для виконання наступного.

12. Між уроками роби перерви.

13. Спочатку спробуй зрозуміти матеріал, а потім його запам'ятати.

14. Перш ніж виконувати письмові завдання, зрозумій і вивчи правила до них.

15. Читаючи параграф підручника, став собі запитання: про що (або про кого) йдеться в цьому тексті тощо.

16. Шукай зв'язок кожного нового поняття, явища, про яке ти дізнаєшся, з тим, що ти вже знаєш. Співвіднось нове з уже відомим. Стеж за тим, щоб це були не випадкові, зовнішні зв'язки, а головні зв'язки за змістом.

17. Якщо матеріал, який треба вивчити, великий за обсягом або складний, розбий його на окремі частини й опрацьовуй кожну частину окремо. Використовуй метод ключових слів.

18. Не залишай підготовку до доповідей, творів, творчих робіт на останній день, адже це потребує багато часу. Готуйся до них заздалегідь, упродовж кількох днів, рівномірно розподіляючи навантаження.

19. Готуючись до усних уроків, викорис¬товуй карти, схеми. Вони допоможуть тобі краще зрозуміти й запам'ятати матеріал. До них необхідно звертатися, відповідаючи на уроці. Чим краще ти вмієш користуватися картами, схемами, таблицями, тим вищою буде оцінка.

20. Спробуй у підготовці усних завдань використовувати метод «5 П», розроблений американськими психологами1. За даними психологів США, такий метод дає змогу зосере¬дити увагу на найважливішому в тексті й сприяє кращому його запам'ятовуванню.

21. Складай план усної відповіді.

22. Перевіряй себе.

Пам'ятай!

Ми найкраще запам'ятовуємо:

• те, чим постійно користуємося;

• те, до чого нам треба буде повернутися (перервані дії);

• те, що нам потрібно;

• те, що ми можемо пов'язати з іншими нашими знаннями й уміннями;

• те, що пов'язано з нашими переживаннями (і приємними, і неприємними).


Як найкраще підготуватися до зовнішнього незалежного оцінювання?

/Files/images/picture/зно1.png Під час підготовки до ЗНО випускникам варто навчитися долати напруження, зосереджуватися, організовувати повторення матеріалу, засвоїти правила підготовки до такого випробування. Запорукою підтримання інтелектуальної форми є добра фізична форма. Перш ніж починати роботу, потрібно усвідомити для себе, що слід зробити в першу чергу, скільки це має забрати часу, визначити порядок підготовчої роботи. Плануючи графік підготовки, пам'ятайте, що найвища продуктивність праці настаєчерез 20-30 хв. після початку роботи. Тому саме у цей період доцільно виконувати найскладніші завдання. Заздалегідь потрібно облаштувати своє робоче місце так, щоб нічого не відволікало від навчання. Намагайтеся в процесі роботи дотримуватися визначеного графіка. Починайте роботу, відпочивши. Найкращий відпочинок - 1,5-2 годинисну або прогулянка, спорт, допомога батькам по господарству. Першу годину можна працювати без перерви, а далі мають бути5-10-тихвилинні перерви через 40 -50 хв. напруженої праці, під час якихможна виконувати фізичні вправи.Якщо якесь завдання не можете зробити одразу, нерозгублюйтеся, спробуйте повторитичерезякийсь час.Починайте вчити важкий матеріал, легкий залишайте на кінець. Не втрачайте почуття впевненості у власних силах. Якщо це раптом трапилося, слідскоротити обсяг завдань, щоб виконати їх успішно.

Пам'ятайте - перемога не завжди приходить до найсильнішого чи найспритнішого! Рано чи пізно вона приходить до того, хто повірить у себе!

ЗАПАМ'ЯТАЙТЕ:

1. Якщо ви думаєте, що програєте, то програєте!

2. Якщо ви думаєте, що не зможете, то не зможете!

3. Якщо ви хочете, але боїтеся, то не досягнете мети!

4. Якщо ви чекаєте на невдачу, вона прийде до вас!

5. Успіх завжди з тим, хто його прагне!

6. Справжній двобій відбувається у вашому розумі!

7. Якщо ви думаєте про перемогу, то переможете!

8. Повірте у себе, щоб виграти!

Кiлькiсть переглядiв: 289